8 grudnia 2016

BORN PRETTY

Cześć!
Byłam bardzo ciekawa jakiej jakości są rzeczy od firmy i tutaj muszę przyznać, że absolutnie się nie zawiodłam. Wszystko przypadło mi do gustu i mogę Wam szczerze polecić tę firmę.




CUTE DOG WALLET (click)
Najsłodszy portfelik jakikolwiek widziałam.
● Portfel jest poręczny
● W środku jest wzorek
● Ma nietypowy nadruk z przodu, który się nie ściera
● Materiał z tyłu jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku


WREATH (click)
Wianek z jasno różowymi kwiatkami. Zdziwiłam się, że nie jest za duży i idealnie układa się na włosach.
● Pasuje do większości rzeczy
● Kwiatki nie odpadają i są mocno sklejone
● Z tyłu ma gumkę która się rozciąga



BLACK NECKLACE (click)
Naszyjnik z czarnym kryształem na rzemyku.
● Wszystko jest dobrze wykonane
● Nic się nie zagina, urywa itp.
● Pasuje do większości stylizacji


 Kod rabatowy 10% do sklepu bornprettystore o nazwie  "LAUT10"






25 komentarzy:

  1. Twój blog jest całkowicie w moim stylu! Cudowny nagłówek! Dodałam do obserowowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy, masz bardzo ładnego bloga :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się styl prowadzenia bloga :D Pisz więcej postów bo bardzo lubię je czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się styl bloga i pączki na koniec oceny produktów, haha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduje sie i jestem na biezacoXD

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecasz rzeczy z tej strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Mnie przypadły do gustu. Wykonanie jest jak najbardziej w porządku jeżeli chodzi o cenę.

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi sie opaska-wianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również ciekawią rzeczy z takich stronek, może kiedyś odważę się coś zamówić. Mam nadzieję, że ubrania też są dobrze wykonane ;)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń