31 sierpnia 2015

Bye holiday!

                                Czas pożegnać wakacje i długie wylegiwanie się na słońcu... 



Pamiętacie jak liczyliście dni a nawet miesiące do wakacji? Zanim się obejrzeliśmy już dobiegły końca.. .
Zrealizowaliście te plany czy właśnie teraz się obudziliście jak beznadziejnie wykorzystaliście 
ten wolny czas . Najważniejsze jest działanie i energia jaką mamy w sobie. Bez tego nasze 
plany są jedynie teorią, a następny dzień rozczarowaniem




Jak ja oceniam te wakacje? Moim zdaniem były bardzo udane :)

                                                   

8 komentarzy:

  1. Moje wakacje też były bardzo udane, zawsze spisuje swoje plany i realizuje je potem ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje również były udane :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moje wakacje również były udane i ciesze się, że twoje również takie były :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wahają się pomiędzy nuda, a było ok. Bez szaleństw. :V

    OdpowiedzUsuń
  5. Było ok, ale nudno :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czas tak szybko zleciał... :( Wszystko, co dobre, szybko mija. :/

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje bardzo szybko zleciały. Teraz pozostało znowu odliczać dni do końca roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze parę miesięcy do następnych wakacji :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń